Vriend van KVW Panningen worden?

Hallo vriend van Kindervakantiewerk Panningen

Wij zijn Kindervakantiewerk Panningen!
Wij organiseren elk jaar voor de kinderen van Panningen een geweldige KVW week.
Elk jaar kiezen we een thema, waarin de kids samen met hun begeleiders supertoffe activiteiten doen. Denk aan een speurtocht, koken, hutten bouwen, lekker spelen in de modder en de rest blijft nog geheim tot in de week zelf.

Om iets te organiseren zijn financiele middelen nodig en natuurlijk kunnen we alle hulp gebruiken.

Als je ons wilt helpen dan word je vriend van Kindervakantiewerk Panningen!
Als dank hiervoor zullen we, indien gewenst, je naam vermelden op onze website: www.kvwpanningen.nl

Als je vriend wilt worden vul dan onderstaande punten in:

Door verzending van dit formulier gaat u akkoord met het door u ingevulde bedrag en betalingswijze
*** U kunt dit formulier gebruiken als factuur. Indien u een separate factuur wenst kunt u ons een mail sturen op info@kvwpanningen.nl.

De vrijwillige bijdrage kan worden overgemaakt op:
Bankrekeningnummer: NL53RBRB0205020801 T.n.v. Stichting Kindervakantiewerk Panningen
Onder vermelding van uw naam en aanduiding "vrienden van"

Mocht je vragen hebben kun je ons altijd mailen op: info@kvwpanningen.nl

Heel hartelijk bedankt!
Namens de kinderen en organisatie van Kindervakantiewerk Panningen

KVW

KVW – KinderVakantieWerk – is een jaarlijks terugkerende traditie in Panningen. Elke derde week van de schoolvakantie zetten we samen met ontzettend veel vrijwilligers uit ons dorp een geweldige feestweek neer voor alle kinderen in de basisschoolleeftijd. Aftellen geblazen naar de volgende editie: