Aanmelden als sponsor

Door verzending van dit formulier gaat u akkoord met het door u ingevulde bedrag en betalingswijze
* De omvang van het logo is afhankelijk van het gekozen sponsorpakket.
Het logo dient in het juiste bestandstype aangeleverd te worden (JPG en PDF/vector bestand)
Wij ontvangen het logo graag via onze mail (kvwpanningen@gmail.com) onder vermelding van het factuurnummer.

** Aanklikken wat van toepassing is

*** U kunt dit formulier gebruiken als factuur. Indien u een separate factuur wenst kunt u ons een mail sturen op info@kvwpanningen.nl.