Lieke Claessens-Joosten

Ik ben Lieke Claessens-Joosten en woon samen met Remco en onze 3 kinderen, Zsofi, Timo en Lou in Panningen. Ik werk als wetenschappelijk onderzoeker in het Radboud UMC in Nijmegen. Mijn vrije tijd besteed ik graag aan lezen, (paal)dansen, creativiteit en spelletjes met de kinderen.
Ik kijk wederom ontzettend uit naar KVW! De blije gezichtjes en de oprechte reacties van zowel de kinderen als de ouders, daar doen we het voor. KVW is een mooie aanvulling op de activiteiten in Panningen en mag zeker niet ontbreken. Vol enthousiasme gaan we een tof programma neerzetten voor jullie. Gaan jullie er samen met ons een mooie week van maken? Onze kinderen staan te popelen!