Kim Beckers

Graag stel ik me even voor. Ik ben Kim Beckers, getrouwd met Chris en ben mama van Sep en Liz.
Zo’n mooi dorp als Panningen waar al zoveel leuke activiteiten zijn, daar hoort KVW natuurlijk ook bij. Ik heb zelf alleen maar mooie herinneringen aan KVW en ik hoop dat dit voor onze kinderen hetzelfde gaat zijn.
Wij blijven in ieder geval met z’n allen onze stinkende best doen zodat het elk jaar weer een fantastische week wordt voor de kinderen en natuurlijk ook voor alle vrijwilligers. Want niet alleen voor de kinderen is het een feestje maar ook voor alle leiding.