Ernie Smits

Hallo allemaal.
Ik ben Ernie Smits en 1 van de bestuursleden van KVW Panningen.
Toen ik via via te horen kreeg dat ze in Panningen kindervakantiewerk op wilden gaan zetten, was ik meteen enthousiast en heb meteen een appje gestuurd dat ik graag mee wilde helpen. En zo ben ik dus in het bestuur gerold.

Ik ben geboren in Kessel en woon nu al heel wat jaren in Panningen. Ik ben getrouwd met Robert Smits en we hebben 2 kinderen, Jeroen en Maud.
In mijn dagelijkse leven werk ik als leerkracht op een basisschool. Ik vind het echt super leuk om met kinderen te werken, spelletjes met hun te spelen en lekker bezig te zijn.
Als kinderen plezier hebben, heb ik dat ook.

Naast mijn werk als leerkracht geef ik ook nog een aantal lessen bij Sportclub Pareja.
Stilzitten is niet echt voor mij weg gelegd. In mijn vrije tijd vind ik het ook leuk om zelf sportief bezig te zijn. Ik hou van bootcampen en wandelen. En zo nu en dan doe ik mee met een mudrun/obstakelrun. Het gaat me dan niet om de snelste tijd. Maar het meeste plezier en zo vies mogelijk worden.

Ik heb er super veel zin in en hoop er samen met alle andere bestuursleden en de vrijwilligers een hele leuke week van te maken voor de kinderen.

KVW

KVW – KinderVakantieWerk – is een jaarlijks terugkerende traditie in Panningen. Elke derde week van de schoolvakantie zetten we samen met ontzettend veel vrijwilligers uit ons dorp een geweldige feestweek neer voor alle kinderen in de basisschoolleeftijd. Aftellen geblazen naar de volgende editie: